26 oktober 2022 om 00:00
iBOOD

6x Jones Brothers Koffiebonen | 500 gram

6x Jones Brothers Koffiebonen 500 gram

Bij iBOOD kunnen wij wel genieten van een lekker bakkie pleur. Vandaag scoor je maar liefst 3 kilo aan koffiebonen!  

Specificaties

Merk: Jones Brothers
Type: Koffiebonen
Aantal: 6x 500 gram
Houdbaarheidsdatum: 07-07-2023

• Heerlijke & eerlijke bonen
  • Keuze uit drie varianten
  • Zes zakken van de broeders

Kenmerken

Italian Lover beans

• THT: 07-07-2023
  • 100% Pure Arabica boon
  • Dark Roast
  • Herkomst: Brazilië
  • Stevig, maar verrassend licht en fruitig
  • Voor sterke espresso of filterkoffie
  • UTZ-Certificaat

The Big Shot beans

• 100% Pure Arabica boon
  • Dark Roast
  • Herkomst: Brazilië, Honduras, Peru en Mexico
  • Volle Body
  • Intense vlagen van karamel en donkere chocolade
  • Afdronk van natuurlijke kruiden en zoete toets van kers
  • UTZ-Certificaat

The Awakening premium beans

• 100% Pure Arabica boon
  • Medium-Dark Roast
  • Herkomst: Colombia en Mexico - Washed process
  • Soepel en smakelijk
  • Frisse citrustonen, romige textuur en medium zuurgraad
  • Voor espresso koffie of heerlijk met melk
  • UTZ-Certificaat
26 oktober 2022 om 09:40
MoHamdaoui Gebruiker

Wij drinken altijd deze koffie, alleen de aanbieding is aanzienlijk “duurder” geworden. Begin 2022 voor 29,95, halverwege 2022 voor 35 euro en nu 37. Dus 25% duurder geworden.

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 09:43
stefan1984 Gebruiker

Never waste a good crisis zeggen ze dan.

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 10:01
P-cool Gebruiker

Koffie is veel duurder geworden. Zelfs bij Lidl is de gemalen koffie (in de aanbieding) van 4,99 naar 6,99 gegaan.

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 10:00
Markismus Gebruiker

De bonen waren in Mei al in prijs verhoogd naar 8,95€/500g. Dus vergeleken met 54€ is 38€+7€=45€ is het inderdaad 16,7%.

Zonder verzendkosten is het 29%, welke hoger is dan de korting die Jones Brothers in mei gaf, die was tussen de 20-25% l, iirc.

Eens kijken wat de verzending kost met 4 dozen.

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 10:03
Markismus Gebruiker

9€, dus 160€ versus 216€ is 26% korting vergelekenmet de winkelprijs.

Wat ik wel fideel vindt is dat de aangegeven 16% korting voor 1 doos is met verzending.

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 11:24
MoHamdaoui Gebruiker

Ik kijk puur naar wat ik betaald heb voor de koffiebonen, verzendkosten daargelaten. Van 30 euro naar 38 euro (6zakken) Dus de aanbieding is zelfs meer dan 25% duurder geworden.

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 12:28
kylihans Gebruiker

Ik hoorde van de buurvrouw dat ze ook weleens bij de Jumbo in het schap liggen voor rond de 7,50 euro. Nog steeds iets goedkoper hier, maar met de verzendkosten zal het erom hangen…

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 23:46
Moderator Paul Moderator

Opmerkingen zoals “ik hoorde van de buurvrouw” klinken sympathiek, maar zijn niet direct te controleren. Net als “weleens” en “rond de x euro” is dat een beetje vaag. Is het een recente prijs? Of van een paar maanden geleden voordat de koffie duurder werd? Hoewel goed bedoeld, geeft het helaas weinig houvast voor medeforummers.

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 20:22
elrolo Gebruiker

Als je dit waanzinnig lekkere koffie vind heb je wellicht wat voordeel. Ibood heeft vaak aanbiedingen met een irreële adviesprijs, maar deze “korting” is toch bijna ibood onwaardig. Lijkt me niet voldoende om mensen over te halen dit te kopen als probeersel. Bij de supermarkt a merk 1 + 1 gratis… En die zijn ook niet vers?

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 23:42
Moderator Paul Moderator

Deze koffiebonen zijn verser dan de koffiebonen in de supermarkt.  En de ene koffie is de andere niet, zowel qua smaak als kwaliteit, waardoor prijzen vergelijken met andere merken lastig is.

Iedereen mag een eigen waarde hechten aan de adviesprijs. Het is echter de enige prijs waarmee iBOOD mag vergelijken en als enige een vaste prijs. Uiteindelijk gaat het om het bedrag dat je uiteindelijk moet betalen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.