23 oktober 2022 om 00:00
iBOOD

16x GP Oplaadbare ReCyko AAA en AA-Batterijen

16x GP Oplaadbare ReCyko AAA en AA-Batterijen

Ieder huishouden heeft er gemiddeld 71 van in huis. De klok, afstandsbediening, zaklamp en rookmelder kunnen niet zonder: batterijen!

Specificaties

Merk: GP
Type: Oplaadbare ReCyko AAA en AA-Batterijen | 850 & 2100 mAh
Aantal: 8x AAA-batterijen + 8x AA-batterijen = 16 stuks

• Krachtig en duurzaam
  • Lang energiebehoud
  • Wel 500x opnieuw op te laden

Dit ontvang je 

• 8x Oplaadbare ReCyko AAA-batterijen | 850 mAh
  • 8x Oplaadbare ReCyko AA-batterijen | 2100 mAh
23 oktober 2022 om 05:49
christielt Gebruiker

Waarom is er een prijsverschil tss nl en be zowel kostprijs als verzendkosten zijn goedkoper in nl.

Beantwoorden

23 oktober 2022 om 08:09
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen christielt,

De verzendkosten zijn hoger omdat we naar BE geen brievenbuspost kunnen sturen. Waarom de algemene kostprijs hoger is durf ik niet te zeggen. Ik heb de vraag uitgezet, maar omdat het zondag is verwacht ik hierin geen antwoord vandaag.

Beantwoorden

23 oktober 2022 om 15:51
Moderator Paul Moderator

De Belgische dealprijs is hoger omdat hierin de verplichte Belgische Bebat-heffing in verwerkt zit.

Beantwoorden

23 oktober 2022 om 08:06
emielroumen Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

23 oktober 2022 om 12:53
Torfs_Yannick Gebruiker

Waarom het belangrijkste element niet vermeld word, namelijk de voltage, ik.weet dat oplaadbare 2.1v is, maar weet iedereen dat? En meeste toestellen vragen 1.5v batterijen… Of jullie laten dit express eruit om mensen die dit niet weten, dit kopen en merken dat ze niet werken bij meeste toestellen?

Beantwoorden

23 oktober 2022 om 13:05
HammieH Gebruiker

Kan je hier iets meer over vertellen ? Ik zoek eigenlijk nieuwe oplaadbare batterijen voor de babyfoons thuis. Kan ik deze niet gebruiken ?

Beantwoorden

23 oktober 2022 om 13:54
Arnouddo Gebruiker

Je bedoeld 1,2 volt denk ik. Verder valt dit best mee. Ik heb een aardige voorraad van deze batterijen en ik heb echt nog nooit gehad dat iets hier niet op werkte. En ik gebruik ze toch in een heleboel verschillende apparaten, ook in babyfoons.

Beantwoorden

23 oktober 2022 om 16:18
Kerby Gebruiker

deze opmerking lees ik iedere keer weer….  maar het zijn heel specifieke apparaten die daar last van hebben, bij mij functioneert alles met 1.2v oplaadbare batterijen.

Beantwoorden

23 oktober 2022 om 16:10
Schlauhaenchen Gebruiker

Alle AAA batterijen zijn 1,2 volt dat heeft geen invloed waarvoor je ze gebruikt.

Al jaren laadbare batterijen  zowel AA & AAA  in gebruik het verschil van 0,3 volt heeft geen invloed op het gebruik.

Werken gewoon in alle apparaten  !

Zelf jaren Sanyo Enelope batterijen gekocht die naar 12 jaar  intensief gebruik de meeste aan hun levenseinde waren.

Koop geen Enelope batterijen die nu van Panasonic zijn   !

Ik had ze met lader van Panasonic gekocht .

De lader gaat knipperen bij het plaatsen van de Enelope Pro

Batterijen wil ze dus niet opladen. Nog de originele lader van Sanyo ze getracht te laden maar na 5 maal opladen krijg je slechts dat te voor 80% zijn geladen.

Een trucje is om ze een nacht in de diepvriezer te doen en dan direct in de oplader dan willen sommige  nog wel laden voor 100 % .

Beantwoorden

23 oktober 2022 om 16:19
Schlauhaenchen Gebruiker

1,2 volt is in alle apparaten die 1,5 aangeven gewoon te gebruiken .

0,3 volt verschil is verwaarloosbaar !

Gebruik L meer dan 15 jaar herlaadbare batterijen .

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.